Image default
AUTO MOTOPLUS

Γερασμένος πληθυσμός, γερασμένος στόλος αυτοκινήτων

Την ώρα που οι περισσότεροι ιθύνοντες ευαγγελίζονται τον ερχομό της ηλεκτροκίνησης, η πραγματική εικόνα στους ελληνικούς δρόμους αποτελεί ηχηρό ράπισμα.

Από την μια η εκτίναξη των τιμών των καινούργιων αυτοκινήτων για τους λόγους που ήδη γνωρίζουμε στην δύσκολη εποχή της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας, και από την άλλη, η έλλειψη υποδομών της χώρας μας προκειμένου να υποστηρίξει με αξιώσεις την ηλεκτροκίνηση, έχουν ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι συμπατριώτες μας να διατηρούν στην κατοχή τους για πολλά έτη το παλιό τους αυτοκίνητο μη μπορώντας να αποκτήσουν κάποιο άλλο καινούργιο.

Όχι μόνο να το κρατούν θα έλεγα εγώ, αλλά παράλληλα να μην το συντηρούν και σωστά λόγω της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζουν από την λαίλαπα της ακρίβειας που μαστίζει τα νοικοκυριά. Φτάσαμε στο σημείο ένα μικρό supermini να απαιτεί από τον υποψήφιο αγοραστή τουλάχιστον 20.000 ευρώ, τιμή με την οποία παλαιότερα έπαιρνες ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι εταιρικές πωλήσεις από την άλλη, πόσο να στηρίξουν ακόμη την αγορά; Πρέπει να συνεισφέρει σε αυτό και η λιανική.

Το αποτέλεσμα των παραπάνω; Σημειώστε λοιπόν πως ο μέρος όρος ηλικίας των επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα μας φτάνει τα 17 έτη. Ναι, πολύ καλά διαβάσατε, δεν κάναμε κάποιο λάθος. Από αυτό και μόνο το αποκαλυπτικό στοιχείο μπορεί να συμπεράνει κανείς πως ο γερασμένος στόλος των αυτοκινήτων δημιουργεί προβλήματα τόσο στο περιβάλλον και την ατμοσφαιρική ρύπανση, όσο και στον καταλυτικό τομέα της οδικής ασφάλειας.

Να σας θυμίσουμε εδώ πως τα θανατηφόρα τροχαία αυξήθηκαν ραγδαία το τελευταίο χρονικό διάστημα στην ελληνική επικράτεια και ιδιαίτερα στην Αττική, όπου πολλοί νέοι άνθρωποι έχασαν άδικα τη ζωή τους στην άσφαλτο. Η εξίσωση γίνεται ακόμη πιο εκρηκτική εάν προσθέσουμε το γεγονός πως τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα προσεγγίζουν αντίστοιχα σε μέσο όρο ηλικίας τα 21 έτη παρακαλώ…

Από εμάς εδώ μην περιμένετε ευχολόγια και χάιδεμα αυτιών, όπως όλα δείχνουν δύσκολα θα ανατραπεί σύντομα η συγκεκριμένη κατάσταση. Ας ελπίσουμε όμως πως η όποια μελλοντική αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου του πληθυσμού που οραματίζεται η κυβέρνηση, να συμπαρασύρει θετικά και τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην αγορά του αυτοκινήτου (νέου ή μεταχειρισμένου).

Μέχρι τότε όμως υπομονή και κυρίως, μεγάλη προσοχή στους δρόμους…

https://www.dnews.gr/

Related posts

Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου: Σάββατο 20 Απριλίου « Πάμε φυλακή? 

ARGOLIDA-PROMO

Ο δρόμος με τα περισσότερα radar ταχύτητας στην Ελλάδα – Πού είναι τοποθετημένα

ARGOLIDA-PROMO

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οριστικό τέλος για τις ΙΜΕ

ARGOLIDA-PROMO

Leave a Comment